Saturday, January 22, 2011

Aku tau kau tipu aku,tapi...AKU MAAFKAN DIRI AKU =)))

Aku tau kau tipu aku,tapi...
Bila korang start berabang-abang,kononnya sebab dia junior....waktu tu aku tau kau tipu aku =)
Bila kau bagi dia sumting ,kononnya sebagai tanda kenangan,juga dengan alasan  pemberian itu tidak sehebat yang pernah kau bagi pada aku....waktu tu aku tau kau tipu aku =)
Bila korang keluar berdua,tanpa ditemani kawan-kawan yang lain,kononnya sebab lepas nih masing-masing dah buat hal sendiri.....waktu tu aku tau kau tipu aku =)
Bila aku kol,time kau tengah drive,dan ada suara perempuan lain kat sebelah ( seyes macam dalam tv lah pulak adengan nih,haha),waktu tu aku tau kau tipu aku =)
Bila semua nih berlaku,di belakang aku,tanpa pengetahuan aku........waktu tu aku tau kau tipu aku =)
Satu je aku nak cakap – sial.celaka punya jantan.pergi mampus  sna.babi betul r kau nih.perangai macam cibai.pergi mati r =))) fuhhhh,lega.haha
p/s Aku saje je buat2 tuh.Aku sebenarnya bukan suka maki-maki orang nih.Sebenarnya,bila aku maki orang,aku buat2 je,haha..aku paling suka ayat last sebenarnya – ‘fuhhh,lega.’hahha sekali lagi.
Hurm....dan lagi,bila kau bagi ayat last nih kat aku,...aku tau kau tipu aku =)))
"Ak still x percaya dgn ap yg ko bg thu ak smlm, ak harap sgt ap yg ko bg thu ak smlm 2 tipu2 belaka. ak sayangkan kau, ak pnah idamkan kau untuk jadi suri hati aku dan aku x pernah berhenti berharap ko akan jadi suri hati aku. Aku percaya dgn jodoh ALLAH, llaki baik untk permpuan yg baik, begitulah sebliknya. Ttpi kalau mmg ditakdirkan kau jodoh aku, ak redha Izatul, mngkin apa yang aku buat selama ni jahat2 belaka, x elok2 belaka, penuh dgn maksiat, ak harap ak x terlalu jauh dgn landasan Allah. Selalunya Al-Quran dijadikan hantaran untuk bakal isteri, rasenye ak dah bekalkan nye untuk bakal isteri aku. Gunalah dia dgn sebaik2nya, besar sandaran aku pada ap yg aku bg pda ko hari tu. Semoga kita di bawah payung rahmatnya Izatul Aini. Salam...='(
Tada!!!!Mungkin kau tatau,tapi dari awal-awal lagi aku tau....kau tipu aku =) Surprise!!!!Ahahaha.Excuse me,kau ingat aku lapar sangat ke dengan muka kau tuh?Erk....dahlah,lebih kurang muka pintu tak siap cat,g buat perangai lagi...mane tak huduh.Adoilah kau nih. (ayat lepas dah putus camnih lah - semuanya huduh.dulu time kapel tak nampak pulak.ahahaha)
Hm...to be hnest,sebelum ni aku selalu rasa bersalah sebab tinggal kau......Sebab aku rasa aku buat kau luka.Dan ayat-ayat yang kau bagi membuatkan aku bertambah tambah tambah rasa bersalah.Tapi waktu tuh,rupa-rupanya,,,,kau tipu aku =)
Tahniah,terima kasih.Well done! ^_^
Tapi,mungkin kau terlupa satu perkara – Biar berapa kalipun aku jatuh[in othr words,kena tipu ...ada kaitan tak?lalala],luka mana sekalipun ‘lutut’ aku nih....aku tetap akan cuba berdiri.Terus mencuba lagi dan lagi................kerana aku,...IZATUL  AINI.
Aku mintak maaf kerana adengan menipu kau tuh tak jadi =P Aku mintak maaf kerana terlampau bijak untuk terus ditipu =PP Dan aku,mintak maaf sebab kau boleh tipu diri kau dan juga orang lain,,,,tapi bukan aku =PPP Alhamdulillah
*Seyesly,aku rasa takut nak lepas kau....sebab aku takut tak dapat jumpa orang sebaik kau lagi pasni....sebab kau baik sangat.....very understanding,tolerant tinggi,considerate orangnya,sangat caring....tapi setelah apa yang berlaku,.....erk.....keluar dengan perempuan lain,buat itu,buat ini,....itu laki aku ke??Hm???Aku tau,kau ada masalah nak tolak bila orang ‘berlembut’ dengan kau.Itu baik,tapi....errrr....
Untuk segala bentuk penipuan yang kau lakukan,ehhh bukan....Untuk segala bentuk kebodohan yang aku lakukan kerana membenarkan kau menipu aku.....AKU MAAFKAN DIRI AKU.Ini untuk kau  =)
Aku,dah buat keputusan ^_^ Kalau sebelum ni aku nak kau stay dengan aku sebagai kawan,tapi sekarang tak perlu lagi,kerana aku akan belajar maafkan diri aku^_^ Aku dah buat keputusan ^_^ Kalau sebelum ni,aku nak terus ambil berat pasal kau walaupun aku tak dapat bersama kau,tapi sekarang tidak perlu lagi,kerana aku akan belajar maafkan diri aku ^_^ Aku dah buat keputusan ^_^ Kalau sebelum ni aku selalu je stalk page kau, pasni aku takkan lagi ^_^ Kerana aku,akan belajar maafkan diri aku ^_^ Aku dah buat keputusan ^_^ Kalau sebelum nih aku selalu perasan kononnya semua yang datang daripada kau adalah untuk aku,pasni aku takkan lagi ^_^Aku dah buat keputusan ^_^ Lepas ni aku takkan ada FB kau,YM kau,Skype kau,atau apa2 jua contact dengan kau ^_^ Aku dah buat keputusan ^_^ Aku akan privatekan FB aku,sebab selama nih aku tak privatekan supaya bolehlah kau stalk page aku :) Aku dah buat keputusan ^_^ Aku takkan simpan rasa bersalah lagi,kerana aku akan belajar memaafkan diri sendiri  ^_^ Aku dah buat keputusan,aku tak nak tau pasal kau lagi ^_^ Aku dah buat keputusan ^_^ Aku taknak tau sama ada kau tengah gembira atau sedih ^_^ Aku dah buat keputusan ^_^ Aku taknak ingat birthday kau lagi.Kalau perlu,aku akan pretend takde apa2 yang berlaku on dat special day ^_^ Aku dah buat keputusan ^_^ Aku takkan ‘delete’ memory dengan kau,tapi aku akan pastikan aku akan gunakan antivirus yang sangan berkesan untuk memastikan takde virus yang bisa menceroboh ‘laptop’ aku ^_^ Aku dah buat keputusan ^_^ Aku takkan teringatkan kau bilamana aku dengar mana-mana lagu dan kalau perlu,aku takkan dengar lagu-lagu kita lagi ^_^ Aku dah buat keputusan ^_^ Aku akan block semua kontek antara kita ^_^ Aku dah buat keputusan ^_^ Apa-apa perancangan masa depan aku kali ni,takkan ada kaitan dengan kau ^_^ Aku dah buat keputusan,senyuman kau bukan lagi senyuman yang aku minati ^_^ Aku dah buat keputusan ^_^ Suara kau bukan lagi satu suara yang aku nak dengar saban hari ^_^ Aku dah buat keputusan ^_^ Aku takkan tunggu msg dari kau lagi ^_^ Aku dah buat keputusan ^_^ Aku takkan ingat kau lagi bila aku pandang cerahnya langit,hijaunya daun...sepertimana yang sering aku lakukan.Kerana aku akan belajar maafkan diri aku ^_^ Aku dah buat keputusan ^_^ Aku takkan ingat lagi apa yang kita pernah buat sama2.Dan kalau aku teringat pun,aku akan pastikan aku benda tu takkan mampu menganggu aku....Kerana aku akan belajar memaafkan diri ^_^ Aku dah buat keputusan ^_^ Aku takkan rasa apa2 kalau aku pergi ke tempat-tempat yang pernah kita pergi...sebab aku akan belajar memaafkan diri aku ^_^ Aku dah buat keputusan ^_^ Aku takkan bersedih lagi kerana kau ^_^ Aku dah buat keputusan ^_^ Aku takkan kisah lagi samada aku telah buat kau sedih atau tidak ^_^ Aku dah buat keputusan ^_^ Aku takkan cemburu lagi ^_^ Aku dah buat keputusan ^_^ Lepas ni kalau aku post atau tulis apa2,takkan pernah ada kaitan dengan kau ...kerana aku akan belajar memaafkan diri aku ^_^  Aku dah buat keputusan ^_^ Aku akan hilangkan rasa ralat dalam diri aku,keran tak pernah izinkan kau sentuh aku,lebih dari sepatutnya......kerana aku akan belajar maafkan diri aku ^_^ Aku dah buat keputusan ^_^ Aku dah buat keputusan ^_^ Aku takkan pernah terkilan sebab sepanjang kita kawan kau tak pernah sentuh aku,sentiasa hormatkan aku ^_^ Aku dah buat keputusan ^_^ Walaupun aku pelik tanpa pegang-pegang,kau mampu buatkan aku sayangkan kau,.. aku akan belajar maafkan diri aku ^_^ Aku dah buat keputusan ^_^ Kau bukannya lagi orang yang akan menemani malam-malam aku saban hari ^_^ Aku dah buat keputusan ^_^ Aku takkan harap kita berjodoh sama ada sekarang,dua tiga tahun lagi atau pada masa akan datang...kerana aku harap kita takkan pernah berjodoh sampai bila2...kerana aku akan belajar maafkan diri aku ^_^ Aku dah buat keputusan ^_^ Aku takkan bercerita lagi tentang kau pada Mak,Abang dan kawan2 baik aku lagi ^_^ Aku dah buat keputusan ^_^ Aku akan belajar memaafkan diri aku kerana menerima perbuatan baik kau pada aku selama ni ^_^  Aku dah buat keputusan ^_^ Aku akan memaafkan diri aku kerana membalas budi baik kau selama nih dengan ‘tuba’ =) Aku dah buat keputusan ^_^ Yang kita takkan ‘berhutang’ apa2 lagi =) Aku dah buat keputusan ^_^ Aku akan maafkan diri aku kerana buat kau =) Aku dah buat keputusan ^_^ Aku akan maafkan diri aku kerana beri harapan palsu pada kau =) Aku dah buat keputusan ^_^ Aku akan diri maafkan aku kerana kecewakan kau =) Aku maafkan diri aku kerana tipu kau =) Aku maafkan diri aku kerana mengkhianati kau =) Aku maafkan diri aku,maafkan diri aku,maafkan diri aku =)))))))))

p/s Aku dah pesan kat abang aku – kalau jumpa kau,tolong tembak mati insan nih.kalau boleh bagi 16das punya.hahhaa.fuhhh,lega lepas curah semua.wee~

* Aku dah buat keputusan ^_^ Aku akan privatekan FB aku,sebab selama nih aku tak privatekan supaya bolehlah kau stalk page aku :)ayat yang satu nih sumpah tak boleh blah.ahahahaaa

3 comments:

  1. focus study.. okay?
    semoga semuanya dalam keadaan baek ye. =)

    ReplyDelete
  2. sadis beb bunyinye..........

    ReplyDelete